Vinnare!

Efter mycket om och men lyckades vi i Sverige besegra Tyskland i landskampen!

Jag började dagen med att slå europa-trean Rene Lewicki i tre set. Min andra match förlorade jag mot Lars Bosselmann i tre set. Sjukt tung förlust! Han spelade riktigt bra och äckligt, men ändå tungt att förlora.

Inför sista dubbeln som jag och Joel spelade ledde vi med 9-8 i matcher, och vår dubbel var den sista. Vi började knackigt men vände och vann matchen i raka set, och därmed var segern vår!

Härligt!

Ruskigt skoj att få vara med och lira, och jag hoppas självklart på att få fler chanser i landslagsdressen!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Sjukt coolt ändå!:D

2009-06-15 @ 14:16:57
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Jocke

men förbövelen! uppdatera!

2009-06-18 @ 12:40:20
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu när 1000apor stänger butiken får du fan börja blogga "on a daily basis" annars blir det härdsmälta för oss med för mycket fritid. Ingen uppdatering på över 6 dygn... Det här är fan skandal, avgå alla!

2009-06-19 @ 01:25:32
Postat av: "Anonym"

Men uppdatera ditt rövhål..

2009-06-23 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0