Värt att torska

Sådär, en lång dag börjar lida mot sitt slut. Massa jävla skor har kommit in på lagret, så vi har flyttat om en massa kartonger hela dagen typ. När vi stod och packade började jag och Jarl, som också jobbar där nu i sommar fundera på hur mycket pengar som låg därinne i kläder egentligen. Efter en del dividerande ledde tankegångarna till om det vore mer värt att råna ett lager istället för en bank. Vi bestämde oss för att sova på saken.

Efter jobbet drog jag till Freeport en snabbis innan det var Speedmintonträning med Hjalmarsson. Jag lät honom vinna 3-1 i set och som tack för det fick jag massa chips. Har sina fördelar när sparringpartnern jobbar på Estrella...

Dagen avslutades med att stränga två rack åt en randomkille från Påvelund samt lite funderande kring om Barcelona verkligen är medvetna om att Zlatan i grund och botten inte är en striker. Har svårt att se att han kommer komma upp i Etoo's målskörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0