Utmaning

Jag ska utmana mig själv lite. Jag ska det närmsta sju dagarna försöka mig på att:

* Inte gå in på Facebook en enda gång
* Inte logga in på msn en enda gång

Varför det tänker ni? Vad töntigt! Möjligt, men alltid kul att se ifall man klarar det. Facebook är asball, men samtidigt totalt onödigt. Jag loggar bara in för att checka framsidan typ, och sen ut igen. Och msn - ifall någon verkligen vill mig någonting kan dem ju ringa eller smsa. Msn är nog det bästa tidsfördrivet som finns, men samtidigt det absolut bästa sättet att inte få ett piss gjort.

Risken är att mitt sociala liv försvinner totalt i och med att mitt sociala liv i princip har bestått av msn. Men vi testar.

Mina chanser att lyckas - 75/25.


Kommentarer
Postat av: J

...

2009-02-26 @ 11:32:57
Postat av: Karin

känner att jag också skulle behöva stänga av msn ibland. det går verkligen inte att få något annat gjort om man e inne på msn.

2009-02-26 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0