Meningen med livet


Igår vaknade jag 05.39 och kunde inte somna om. Idag vaknade jag 04.17 och kunde inte somna om. Känns som jag är inne i en tung period i mitt liv just nu...

Vad gör man när man vaknar mitt i natten och inte kan somna om då? Jo, man läser bloggar såklart! Bloggar är meningen med livet! Här nedan är en lista på samtliga bloggar jag mer eller mindre följer kontinuerligt:

Catella Tennis
Gaybloggen Kanal 5
Kenzas
Hans Eskilsson
Lisa Place
Blondinbella
Fidde Rosengren
William Thorsson
Jonas Danielsson
Hanna Öhman
Mr Mekong
Missbetfair
Magnus Uggla
Amir Akrouti
Betfairdaytrader
Gul Instinkt

Philip Mårdh

Bara att börja nöta, kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Arnold

Inte konstigt att man blir brainwashed om man läser en sån lång rad skit regelbundet. Blondinbella... jösses

2009-02-24 @ 00:17:46
Postat av: Hanna

där är ju jag :D

2009-02-24 @ 04:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0