Ny blogg

Antar att jag väl får starta den här bloggen på exakt samma sätt som alla andra gör - genom att skriva att dem länge funderat över att starta en blogg, inte vågat men nu alltså sitter här med en precis som alla andra ungdomar idag.

Så alltså - har länge funderat över att skapa en egen blogg, men alltid tvekat av olika anledningar. Känns som att mitt liv är lite för innehållslöst för att det ska bli något bra med det här - men skit samma. Vi kör på och ser vart det leder. Tänker inte promota den så troligtvis skriver jag bara för mig själv, men vad gör det:)

Kommer försöka blanda personliga inlägg med mer opersonliga. Alltid roligast att skriva personligt, vilket jag kommer att försöka göra så gott det går.

So - let's get started!


Kommentarer
Postat av: Marina

Nejdå, NEJDÅ, du tänker inte alls promote:a den. Aldrig någonsin. Eller hur?

2009-03-13 @ 16:10:55
URL: http://donotthrowwaffles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0