Kul morgon

Finns det något som tiltar en mer än när man vaknar och det verkligen inte finns någonting att äta till frukost?

Brödkorgen - så gott som tom
¨

Fruktskålen - fyra rötna äpplen och ett rötet päron


Filmjölken - lika slut som Moya


Frukosten får till slut bestå av ett glas vatten och lite gelehjärtan som blev kvar sen alla hjärtans dag


Nä fan, jag skiter i frukosten och går och lägger mig igen. Men, oj, vad skådar mina ögon. Där ligger "hon" ju! Morgonen kanske inte är så dålig trots allt :D

Här var det tidigare en bild på en otroligt vacker flicka i min säng, men tyvärr blev jag tvungen att ta bort den. Varför? Oklart.


Kommentarer
Postat av: hehe

hahahahahahahahahahahahaaha

2009-02-21 @ 12:17:12
Postat av: Fredrik

hehehe...helt rätt,skit i frukosten och get down to business

2009-02-21 @ 16:09:16
Postat av: Jocke

Blev det något åka av?

2009-02-23 @ 11:23:39
Postat av: Elin "hotellnatten" Karlsson

Vem är denna kvinna?

2009-02-26 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0