Vi tackar

Dilf holl vad han lovade och skrev ett inlagg igar. Som alla kan se har killen vild fantasi (favoritbok Harry Potter och film Alice i underlandet), sa ta allt han skrev med en nypa salt. Typ hela inlagget.


 Men tack anda for hjalpen Dilf. Det kan komma fler fran honom i framtiden.


Pa fredag aker vi hem, och jag har borjat fundera pa att salja Chantalle nagon av de narmsta dagarna. Har hort mig for lite vad marknadspriset ligger pa, men inte fatt nagot konkret svar. Vet att i Egypten erbjods en vans far 1000 kameler for henne, och jag erbjods 50000 i forrgar for Chantalle. Kanns som ett ganska bra pris. men da ingick inte frakt hem till Sverige. Far fundera vidare.

Har en del kul att skriva om sen nar jag kommer hem, sa hall utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0