Sinnesrobönen

Har som regel att max skriva tre inlägg per dag, eftersom det kommer komma dagar när jag inte har ett piss att skriva. Men idag är en sådan dag då jag inte bryr mig särskilt mycket om vilka regler jag satt.

Läste just en så sjukt bra grej från Bibeln tror jag. Stämmer så utomordentligt korrekt - synd bara att man inte är tillräckligt stark för att klara av att leva efter den.

Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan,

och förstånd att inse skillnaden.

Väl rutet.


Kommentarer
Postat av: Peter

Läste precis samma sak i Betfair daytraders blogg.

2009-04-07 @ 20:28:52
Postat av: Linus Eriksson

Japp, det är därifrån jag tog det.

2009-04-07 @ 21:06:38
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Jolle

Synd att du mist ditt förstånd fullständigt!:/

2009-04-08 @ 00:29:04
URL: http://www.hotmale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0