Rules to follow

Hittade ännu en rolig tråd på Flashback på ämnet relationer. En snubbe hade listat lite regler han numera lever efter när han är uppe i ett förhållande.

Ganska kul att läsa nu när man själv ser tillbaka med lite distans på det man själv var uppe i för ett tag sen. Finns en del saker jag lätt skulle gjort annorlunda om jag fått chansen att leva om allting igen, eller som jag kommer att undvika nästa gång jag hamnar i ett förhållande.

Vissa av reglerna snubben skrivit håller jag med om till 100%, medans vissa inte riktigt stämmer enligt mig.

Hur som helst, här är snubbens "budord":

Accept everything (JA)
Seek next level
Be high status
(KORREKT)
Stop seeking approval (YES)
Stop giving approval (MM)
Know your purpose
Accept new change
Keep doing what works
Replace negative habits with positive ones
(JUPP)
Stop idealizing women
Take care of hygien and posture
Convince yourself that what's about to happen is fun
(MHM)
Leave her wanting more (OH YES)

Inte tänka för mycket (JAPP)
Aldrig tjata (WORD)
Inte fråga så mycket vad hon gör
Aldrig fråga om jag får hänga med på något.
Aldrig uppvisa svartsjuka.
(Den här punkten är mkt oklar)
Inte vara rädd för att förlora henne. (MKT SANT)
Jag litar på henne (SJÄLVKLART)
Framtidsplanera aldrig (HM...?)
Vid tjaffs, försök förmedla empati, och var inte aggressiv.
När en tjej är med mig så ska hon känna sig trygg och få det sensuella och närhet.
(ABSOLUT)
Ha bara kul.
Var inte needy eller sök bekräftelse
(STÄMMER)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!!

Gå gärna in på min blogg och lägg in kommentarer http://ssot.blogg.se

2009-04-04 @ 18:39:05
URL: http://ssot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0