Fotboll

Helt seriöst, varför spelar inte jag fotboll? Fotboll är nästan tom roligare än tennis att utöva! Ångrar så hårt att jag slutade med fotbollen så tidigt som jag gjorde (tror jag var typ 10 eller 11 år). Och varför jag inte börjat lira i något korplag eller så nu på senare år är en gåta.

Jag gick förbi Heden idag och fick sån gåshud när jag såg de upplysta planerna och några grabbar som på skoj bara lattjade lite.

Med andra ord - ännu en grej att lägga på listan över bitar jag ska ta tag i. Den börjar för övrigt bli rätt lång nu:

Utbildning
Körkort
Redigt jobb
Kvinna att älska livet ut
Börja lira fotboll


:S



Kommentarer
Postat av: Johannes Larsson

Fotboll är grymt roligt! Börja spela du med :) Landafors SK i Bollnäs (Hälsingland) skulle behöva en målspruta ;)

2009-04-04 @ 22:53:47
URL: http://sportbloggaren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0