Ev+?

I oktober lades denna bild med följande text upp på en välkänd blogg med anknytning till Stockholm:


Killen som hade en lovande karriär inom tennis tills han fann flaskan, killen som blev kickad från det svenska landslaget i sommras för att ha bevattnat tennisplanerna i Båstad för att återigen hitta flaskan sågs springa naken i Brommaplan igår, vem är han?

Igår såg jag att han hade ett, i mitt tycke, ruskigt skönt Msn-namn med tanke på vem killen är och hans rykte, så jag skrev till honom och påtalade att jag gillade hans namn skarpt;


WAGI/bra kille går i kyrkan gillar kärlek och är oskuld nån som vill ses? säger:

haha det där med kyrkan stämmer ju iaf det är de senaste jag har börjat göra för att få tjejerna på fall gå i kyrkan 2 timmar varje söndag lätt värt de!

Linus säger:

HAHAHA

allvarligt?

WAGI/bra kille går i kyrkan gillar kärlek och är oskuld nån som vill ses? säger:

japp!

de e bästa skiten asså dom tkr man e fett bra kille o gullig o skit för att man går i kyrkan+att det finns brudar där

Frågan jag ställer mig - hur långt är det värt att gå för att få ligga? Är det värt att gå ända till kyrkan? Jag ställer mig skeptisk till idén, men...tja, varför inte...? Kanske värt ett försök.

Har en privatlektion inplanerad vid 11 på söndag, men kanske får ta och ställa in den då, för jag ska tydligen till kyrkan och ragga.


Kommentarer
Postat av: wagi

haha kyrkan är klockan 5 så du hinner med både och:) och det är lätt värt att gå så långt!

2009-04-01 @ 16:18:21
URL: http://dirrfranfororten.se
Postat av: Linus Eriksson

Perfekt, då testar jag nog det här, haha;)

2009-04-01 @ 20:00:56
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wagi: schysst kuk! Jag förstår att du måste be :)

2009-04-01 @ 20:42:54
Postat av: wagi

kör bar-aaaaaaa spribg naken shälv för f-aaaaaaaaaan!

2009-04-01 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0