Denis Istomin

Som ni alla vet har jag länge dyrkat Roger Federer, den bästa tennisspelaren genom tiderna. Självklart kommer jag även i fortsättningen att göra det, men nu när det går går tungt för honom har jag, tillsammans med Joakim bestämt mig för att följa ytterligare en spelare intensivt.

Joakim valde Jo-Wilfred Tsonga. Tråkigt val enligt mig. Jag har istället valt Denis Istomin från Uzbekistan.



Denis Istomin är född -86 och ligger för närvarande rankad 99 i världen. Hans högsta ranking någonsin är 98. Dessutom är han högerhänt - ett måste för att slippa påminnas om Nadal allt för mycket.

Den här veckan deltar Denis i Greklands challenger. Han är andraseedad och möter i första omgången en kvalspelare.

Nu kör vi Denis!


Kommentarer
Postat av: Jacob

vad är detta för luffare du har hittat? hoppas det är en tillfällig lösning

2009-04-06 @ 20:04:32
Postat av: Jocke

Jag vill meddela att Tsonga är en favorit, men har du nu blivit ersatt av Brian Dabul! Rankad som nummer 105 för tillfället! Han är inom kort nere på topp 20.

2009-04-06 @ 21:57:47
URL: http://www.hotmale.com
Postat av: Anonym

Istomin... Fan, det låter som något obskyrt läkemedel som förpackas i instiutionsvita kartonger. Vad det skulle vara bra mot? Receptbelagt är det med all säkerhet. Veneriskt? Kanske.

2009-04-07 @ 00:18:45
Postat av: Peter

Såg Istomin spela mot Federer på Eurosport för 2-3 år sedan, tror det var i Australian Open. Då var han inget speciellt, har för mig att serven var ok men resten inget vidare. Det var några år sedan, så förhoppningsvis har han utvecklats sen dess.

2009-04-07 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0